Świat się zmienia na naszych oczach. Wiele osób kojarzy autonomiczne samochody, domy sterowane przy pomocy smartfona i przemysł 4.0, ale czy wie, jak to wszystko działa? Jak opowiedzieć ludziom o tym, czym internet rzeczy i skojarzyć to hasło z marką Bosch? Tego zadania podjął się Przemysław Pająk – założyciel najpopularniejszego w Polsce serwisu o nowych technologiach. Na potrzeby kampanii zaprosiliśmy go do centrum badawczego Bosch w Niemczech, gdzie powstają urządzenia, które już niedługo zagoszczą w naszych domach, na ulicach oraz na liniach produkcyjnych w fabrykach.
Szukaliśmy przewodnika po świecie Bosch, który będzie przede wszystkim wiarygodny, gotowy sprawdzić rozwiązania firmy na własnej skórze, a jednocześnie spojrzeć na technologie okiem eksperta, jak i z perspektywy użytkownika. Wyszliśmy z założenia, że nikt nie pasuje do tej roli tak jak Przemek Pająk – redaktor naczelny najbardziej popularnego portalu technologicznego Spider’s Web – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Office w agencji Insignia.