Zrozumieć IoT

W naszej kampanii dla marki Bosch zapraszamy w podróż po świecie nowych technologii razem z Przemysławem Pająkiem ze Spider’s Web.

Robert Bosch

Zobacz

Case study

Świat się zmienia na naszych oczach. Wiele osób kojarzy autonomiczne samochody, domy sterowane przy pomocy smartfona i przemysł 4.0, ale czy wie, jak to wszystko działa? Jak opowiedzieć ludziom o tym, czym internet rzeczy i skojarzyć to hasło z marką Bosch? Tego zadania podjął się Przemysław Pająk – założyciel najpopularniejszego w Polsce serwisu o nowych technologiach. Na potrzeby kampanii zaprosiliśmy go do centrum badawczego Bosch w Niemczech, gdzie powstają urządzenia, które już niedługo zagoszczą w naszych domach, na ulicach oraz na liniach produkcyjnych w fabrykach.

Szukaliśmy przewodnika po świecie Bosch, który będzie przede wszystkim wiarygodny, gotowy sprawdzić rozwiązania firmy na własnej skórze, a jednocześnie spojrzeć na technologie okiem eksperta, jak i z perspektywy użytkownika. Wyszliśmy z założenia, że nikt nie pasuje do tej roli tak jak Przemek Pająk – redaktor naczelny najbardziej popularnego portalu technologicznego Spider’s Web – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Office w agencji Insignia.

Bosch

W ramach kampanii powstała seria atrakcyjnych spotów w reporterskim stylu. W Centrum badawczym w Renningen, Pająk spotkał się z ekspertami Bosch, z którymi rozmawiał na tematy związane z mobilnością, przemysłem oraz smart home. W filmach redaktor naczelny Spider’s Web opowiedział m.in. o aplikacji Home Connect, która pozwala zarządzać całym domem, systemie zdalnego parkowania auta oraz kierunkach rozwoju pojazdów autonomicznych. Na przykładzie linii produkcyjnej Bosch w Mirkowie, wytłumaczył istotę przemysłu 4.0.

Bosch
Bosch
Bosch
bosch
bosch
bosch
Wyniki kampanii
Ponad 2.000.000 zasięgu
Blisko 4.500.000 PV
53% pełnych odtworzeń
Wyniki współpracy ze Spider’s Web
Blisko 58.000 PV
6:07 średni czas czytania