Świat do góry nogami

Zastanawiasz się, dlaczego to case-study jest do góry nogami? Bardzo dobrze.

Inna

Październik oficjalnie uznajemy za miesiąc walki z rakiem piersi. Listopad to miesiąc walki z rakiem prostaty. Zawsze chętni do pomocy, tym razem postanowiliśmy pójść krok dalej i 26 listopada obróciliśmy internet do góry nogami, by w ten symboliczny sposób zwrócić uwagę internautów na diagnostykę nowotworową.

Świat osoby dowiadującej się, że ma raka, staje na głowie. Rozwiązaniem, które pozwala w tak dramatycznej chwili odnaleźć grunt pod stopami, jest oferta startupu Mednavi - platformy edukacyjnej, pozwalającej w kilka minut skompilować niezbędne informacje dotyczące dostępnych metod leczenia dokładnie tej odmiany nowotworu, z którą przyjdzie się komuś mierzyć. Lista metod leczenia to równocześnie lista krajowych ośrodków medycznych, które oferują daną terapię. Mednavi ułatwia nawigację w meandrach szybkiego nurtu wydarzeń po diagnozie nowotworowej.

Olivier Janik

W jaki sposób poinformowaliśmy użytkowników o istnieniu startupu? Każdy z nas ma wśród swoich bliskich czy znajomych osobę zdiagnozowaną. W momencie otrzymania takiej diagnozy liczy się przede wszystkim czas. Zależało nam na tym, by o Mednavi dowiedziało się jak najwięcej osób, dlatego postanowiliśmy na chwilę odwrócić internet do góry nogami. Obrócenie swego zdjęcia profilowego miało w symboliczny sposób wyrazić wsparcie dla zdiagnozowanych a jednocześnie poinformować o Mednavi jak największą liczbę znajomych.

Przeprowadzona przez nas kampania w mediach społecznościowych miała ponad 2 100 000 wyświetleń, zainspirowała do wzięcia w niej udziału m.in. Krystynę Jandę, Oliviera Janiaka, Marzenę Rogalską i wielu innych.

Krystyna Janda
Marzena Rogalska
Natalia Siwiec
Katarzyna Cichopek

Obrócili oni swoje zdjęcia profilowe i umieścili w swoich social mediach #swiatdogorynogami oraz #mednavi, przekierowując zaciekawionych na platformę Mednavi.

W akcję zaangażowali się także influencerzy.

Inni

O nieznanym nikomu startupie zrobiło się w sieci naprawdę głośno.

Portale o mednavi

Po kampanii ilość wejść na stronę zwiększyła się aż o 1000 procent. A to nie jest nasze ostatnie słowo…