Teekanne - I feel fruits

Najbardziej owocowy smak wśród herbat bezsprzecznie należy do Teekanne. Jak jednak przedstawić go w formie filmowej? Tego niełatwego zadania podjęliśmy się w ramach najnowszej kampanii marki.

Mokate

Idea

Najważniejszym wyróżnikiem herbat Teekanne jest ich owocowość i to na niej skupiliśmy się w naszym koncepcie. Tak powstała big idea: I feel fruits!, czyli funkowy pean na cześć wyjątkowego smaku Teekanne. Owocowy hymn włożyliśmy w usta (a dokładniej pod pokrywkę) czajniczka, który jest symbolem marki. Wykon rozśpiewanego imbryka zobaczą widzowie pięciu krajów Europy Środkowo-Wschodnią. Z dumą donosimy, że nasz czajniczek poradził sobie lepiej niż reprezentanci naszego kraju na Eurowizji. Świadczy o tym fakt, że dzięki niemu w przetargu udało nam się pokonać agencje z Czech i Austrii.

Egzekucja

Smakowitość, zabawa i radość – to te słowa zadecydowały o technikach realizacyjnych w naszym projekcie. Dla oddania prawdziwie owocowego smaku Teekanne zdecydowaliśmy się na shootowanie prawdziwych owoców. Równolegle pracowaliśmy nad rejestrowaniem pozostałych elementów wchodzących w skład naszej animacji, w tym głównego bohatera – czajniczka. Jednak to dopiero postprodukcja zadecydowała o spektakularnym kształcie filmu. Proces łączenia wszystkich zarejestrowanych elementów w spójną całość wymagał dużo cierpliwości, lecz dał zachwycające efekty. Praca nad produkcją odbywała się pod skrzydłami Filmokracji, a za reżyserię odpowiadał duet: Arek Żyłka i Tomasz Niedźwiedź. Postprodukcją zajęło się Badi Badi.