Oszczędź sobie MEMerytury

Razem z union Investment stworzyliśmy kampanię reklamową produktów emerytalnych skierowaną do… ludzi z branży reklamowej.

union

Zobacz

Case study

Jakie zdanie mają „kreatywni” na temat takich produktów jak IKE i IKZE? Najczęściej żadne. Oczywiście, jeśli ich jeszcze nie reklamowali. Temat jest równie sexy i catchy, co sama nazwa tych produktów. Przygotowanie kampanii edukacyjnej dla najbardziej wymagającej grupy docelowej w Polsce poprzedziliśmy wnikliwymi badaniami.

Jaki jest sens reklamowania produktu emerytalnego osobom, które na co dzień robią reklamy? Znaczny, ponieważ „kreatywni” to osoby, które najbardziej odczują różnicę pomiędzy obecnymi zarobkami a emeryturą. Podstawowym wyzwaniem było zdobycie uwagi „reklamoodpornych”. Jak zmusić do refleksji kogoś, kto nie ma czasu pomyśleć o przyszłości, bo właśnie „robi projekty na wczoraj”? Strategicznie odwołaliśmy się do wspólnej cechy wszystkich kolegów z branży - poczucia humoru. Wykorzystaliśmy magnetyczny uśmiech króla ciemnej strony stocka - Harolda. Kultowe zdjęcia z jego udziałem stały się idealnym nośnikiem poważniejszych treści i motywem przewodnim działań promocyjnych.

union

Na potrzeby kampanii powstał serwis edukacyjny dostępny pod adresem oszczedzsobie.pl, w którym zainteresowani mogli dowiedzieć się dużo więcej na temat swojej emerytury i skorzystać z porad ekspertów. Osoby, które wypełniły formularz kontaktowy, otrzymały w prezencie najnowszy e-book Jacka Kotarbińskiego. Autor podjął się analizy naszej zawodowej przyszłości i podzielił się swoją opinią, jak zmieni się branża kreatywna w ciągu kolejnych lat.

union
union union
union union
union
Wyniki kampanii
Blisko 50.000 użytkowników
71.990 odsłon
36% użytkowników spędza ponad 1 minutę na stronie