09 stycznia / INSIGNIA

#czystereguły – kampania pełna wrażeń dla marki tołpa

Wspólnie z marką tołpa przeprowadziliśmy kampanię, której celem było promowanie prawidłowych nawyków dotyczących oczyszczania skóry twarzy. Zobacz jej efekty!

 

Klimatyzacja, promieniowanie UV, smog, wieczorna impreza, dym papierosów, przejażdżka na rowerze, ale także stres – te wszystkie czynniki pozytywnie i negatywnie wypływają na stan naszej skóry. O ile sen pozwala nam oczyścić umysł, o tyle skóra potrzebuje odpowiedniej pielęgnacji. Wokół oczyszczania skóry krąży wiele mitów, dlatego nowa kampania marki tołpa skupia się wokół edukacji na temat tego, jak prawidłowo i skutecznie oczyszczać twarz.

Marka konsekwentnie podkreśla swoją postawę wobec oczyszczania skóry, którą uważa za podstawę dalszej pielęgnacji. Wyraz tego znajdziemy nie tylko w kosmetykach tołpy, ale przede wszystkim w komunikacji. Każdy dzień to nowa historia, pozostawiająca na naszej skórze ślad, dlatego w kampanii wykorzystano czytelny i niezwykle efektowny symbol, jakim jest artystyczny makijaż. Do projektu zaproszono influencerki: Maxineczkę, Szczęślivą oraz duet Love and Great Shoes.

 

 

W pierwszym etapie zaangażowane youtuberki oraz blogerki prezentowały swój pomysł na artystyczny makijaż. W drugim… pokazywały, jak go prawidłowo zmyć. Kampania zebrała bardzo dobre opinie, zwłaszcza wśród widzów i czytelników influencerek. Aktywizacja odbiorców polegała na wypełnieniu krótkiego kwestionariusza (dostępnego na stronie oczyszczanie.tolpa.pl) dotyczącego stanu skóry, a następnie rekomendacji przez kosmetologa dopasowanej linii kosmetyków marki tołpa.

 

Kampania #czystereguły trwała od września do listopada 2018. Za strategię komunikacji, współpracę z influncerami oraz kampanię mediową odpowiadał nasz zespół projektowy w składzie: Katarzyna Hycka, Agnieszka Cachro (client service), Katarzyna Kijas, Sylwester Wrona (strategia), Łukasz Skalik, Kamil Frączek (kreacja), Anna Wyród i Alicja Caban (media).