Insignia Ulubienicą Klientów! – a jak ten rok podsumowuje nasz dział mediowy?

Rok 2019 był dla naszego działu mediowego zdecydowanie rokiem wyzwań i zmian. Naszym celem było nie tylko poszerzenie portfolio klientów mediowych, ale także rozwój wewnętrzny.

Wraz ze zmieniającymi się potrzebami obecnych i przyszłych klientów zmieniliśmy strukturę i model współpracy z partnerami przenosząc większość działań in house, co pozwoliło nam zoptymalizować czas pracy i zachować pełną kontrolę nad prowadzonymi kampaniami, a to polepszyło ich efektywność. Zauważyli to również klienci oceniając naszą skuteczność z mocnej 4,3 w 2018 roku na 5,7 w 2019 i bezpośredni wpływ kampanii na sprzedaż z 4,3 w 2018 roku na 5,5 w 2019. WOW! To bardzo dobry wynik i cieszymy się, że zmiany poszły w dobrym kierunku. Jednak ten sukces to nie tylko zakup narzędzi pozwalających na bezpośredni zakup powierzchni reklamowych i optymalizacja kampanii, postawiliśmy również mocno na analitykę. Nasza Senior Digital Planner Justyna Szweda, która dołączyła do zespołu, zajęła się stworzeniem dedykowanej jednostki analitycznej. Raporty zyskały na jakości, ale przede wszystkim my, mając więcej danych jesteśmy w stanie planować jeszcze bardziej efektywne kampanie i osiągać wyniki jakich oczekują od nas klienci. Ku naszej radości i ta zmiana została zauważona, ocena naszych działań analitycznych wzrosła względem 2018 roku, a klienci docenili również fakt, iż wywiązujemy się ze składanych obietnic w przetargach, czyli z najważniejszego: KPI. Ocena 5,7 w tej kategorii jest dużym sukcesem dla całej naszej agencji, nie tylko działu mediowego.

Dużo zmieniło się także w rodzaju kampanii jakie prowadzimy.  Kiedy kilka lat temu powstawała jednostka mediowa naszej agencji zaczynaliśmy od SEO, SEM oraz mediów tradycyjnych. Na przestrzeni ostatnich lat zajęliśmy się w pełni kampaniami digital, głownie wizerunkowymi, edukacyjnymi oraz launchem produktów. Obecnie równie mocno stawiamy na kampanie efektywnościowe i sprzedażowe. W 2019 roku wzmocniliśmy kompetencje ecommerce, a kampanie leadowe stały się jednym z głównych obszarów naszych działań i z tego najczęściej korzystają nasi klienci. Jesteśmy dumni, że w chwili obecnej możemy zaoferować kompleksowe działania mediowe digital oraz zaplanować kampanie wykorzystujące media tradycyjne. Co w połączeniu z kompetencjami agencyjnymi jakimi są kreacja, strategia, social media czy IT pozwoliło nam uzyskać ocenę 5,9 w kategorii „oferuje działania 360 stopni” i patrząc na pozostałe wyniki badania robimy to naprawdę dobrze.

Wyniki zarówno te finansowe jak i opinie naszych klientów podnoszą poprzeczkę jeszcze wyżej, dlatego za rok ponownie napiszę, że tym razem rok 2020 był rokiem trudnym i pełnym wyzwań, ale teraz świętujemy ten sukces! Cieszę się, że pracuję z takim zespołem i że możemy tworzyć wspólnie agencję Insignia. Wynik tegorocznego badania to praca wspólna całej agencji i każdy dołożył do niego swoje umiejętności i zaangażowanie. Zobaczcie jak wyglądało to w szczegółach:

Anna Wyród
Anna Wyród
Media Manager

Ponad 7 lat doświadczenia w branży reklamowej, a od prawie 5ciu prowadzi dział mediowy w Insigni. Rozpoczynała swoją karierę od prowadzenia kampanii SM, SEO, SEM oraz planowania kampanii w mediach tradycyjnych, obecnie skupia się na kampaniach digital, ecommerce i performance.

Główni klienci: Cinema City, Grupa Żywiec, Bosch, Siemens, Grupa Mars, Ceramika Paradyż, Bonduelle, Sheraton, Bristol, LaMania, Tołpa, Góralki, Cukier Królewski.

Prywatnie trenuje crossfit i próbuje osiągnąć wyższy level w gimnastyce, zimą znajdziecie ją na nartach, a latem na pewno gdzieś we Włoszech.

Projekty

Browar Kleparz Zobacz case study
Dorota Urządza Mateusza Zobacz case study
Robert Bosch Zrozumieć IoT Zobacz case study
Tołpa Czy Twoja skóra też miała dzień pełen wrażeń? Zobacz case study

News

8 września 2020

Tomasz Michalik

Tomasz Michalik

Chief Innovation Officer

22 września 2020

Justyna Szweda

Justyna Szweda

Senior Digital Planner

1 kwietnia 2020

Szymon Krzysiak

Szymon Krzysiak

Senior Strategy Planner