
New Business Manager – dział mediów Miejsce pracy: Kraków
Insignia to dynamicznie rozwijająca się agencja digitalowa realizująca interaktywne działania 360° dla największych marek w Polsce, takich jak: Bosch, Siemens, Grupa Żywiec, Kamis, Mars Polska, Alior Bank czy Nutricia. Nasza praca zaczyna się od precyzyjnie zaplanowanych mediów, dlatego poszukujemy osoby, która pomoże nam pozyskiwać nowych partnerów biznesowych właśnie w dziedzinie planowania i kupowania powierzchni reklamowych.
I teraz do gry wchodzisz właśnie Ty.
Nasze oczekiwania?
Przede wszystkim szukamy osoby lubiącej wyzwania. Do Twoich zadań będzie należało pozyskiwanie nowych klientów, dlatego musisz lubić ludzi i umieć z łatwością nawiązywać z nimi kontakt.
Budowanie relacji, także z obecnymi klientami, to jednak nie wszystko. Czasem trzeba będzie zrobić prezentację w Powerpoincie, czasem raport w Excelu. Czy negocjacje są Twoją mocną stroną? Przekonamy się na spotkaniu, gdyż negocjacje warunków sprzedaży będą ważnym elementem Twojej pracy.
Czego wymagamy?
- Znajomość narzędzi i sposobu zakupu powierzchni reklamowych: reklama w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram), Programmatic Buying (Adform, DoubleClick), Google Ads (gdn, search, youtube, merchant center),
- Znajomość specyfiki rynku mediów,
- Znajomość zasad planowania mediów: jakie narzędzia i kanały wykorzystywane są do planowania kampanii o określonym celu,
- Doświadczenie minimum rok w pozyskiwaniu briefów mediowych,
- Współpraca z działem mediów/domem mediowym minimum rok
Dlaczego warto?
- Zapewniamy naprawdę atrakcyjne warunki zatrudnienia oraz niekorporacyjną atmosferę w pracy,
- Nie musisz też martwić się o zaplecze niezbędne do wykonywania pracy – wszystko to już na Ciebie czeka,
- Prywatna opieka medyczna i karta sportowa to u nas standard,
- Serwujemy owoce lub słodkości,
- Praca zdalna? Nie ma problemu,
- Mamy też elastyczne godziny pracy, zaczynasz i kończysz, kiedy Ci wygodnie,
- Rozwijamy się na konferencjach i szkoleniach, ale i imprez nie brakuje,
- Z chłopakami zagrasz w piłkarzyki lub PlayStation, dziewczyny wolą relaks w chill roomie, albo na rowerkach.