Kawa na światowym poziomie

Kawa na światowym poziomie – pod takim hasłem ruszyła nowa kampania przygotowana dla marki Siemens. Celem działań jest promocja nowego ekspresu Siemens EQ.8, który wyróżnia się dynamicznym wyglądem i nowoczesną technologią zaparzania kawy. Agencja INSIGNIA odpowiada za strategię, kreację oraz realizację działań.

Przygotowaliśmy koncepcję strategiczną i kreację oraz byliśmy odpowiedzialni za egzekucję działań akcji „8 smaków kawy”. W ramach kampanii zainicjowaliśmy także wspólne działania marki Siemens z siecią luksusowych hoteli Marriott.

8smakowkawy_01

To nie pierwsza realizacja, w której nasza agencja łączy strategicznie marki będące liderami rynku. Wcześniej INSIGNIA zaplanowała m.in. strategię wspólnych działań do kampanii Alma i Bosch „Twój świat od kuchni” oraz Cif i Bosch „Zawsze piękne zakończenie.

Kampania prowadzona jest w oparciu o serwis 8smakowkawy.pl, za pośrednictwem którego konsumenci mogą poznać osiem funkcji nowego ekspresu Siemens EQ.8, m.in. aromaIntense, wzmacniającą aromat kawy, czy individualCoffee System, zapamiętującą parametry ulubionego napoju dla sześciu użytkowników urządzenia. Jednak najciekawszym elementem akcji, który z pewnością zainteresuje internautów, jest konkurs, w którym użytkownicy mogą wygrać podróż do jednej z czterech europejskich stolic kawy. Na potrzeby kampanii sieć hoteli Marriott otworzy dla laureatów apartamenty EQ.8 wyposażone w najnowszy model ekspresów Siemens. Każda edycja konkursu poprzedzona jest mini-konkursem na fan page’u Siemens Home Polska (http://facebook.com/SiemensHomePolska), w którym internauci zgadują, w którym mieście otwiera się apartament EQ.8.

INSIGNIA odpowiada za strategię oraz kreację kampanii, która – obok stworzenia dedykowanej platformy promocyjnej 8smakowkawy.pl – obejmuje promocję w Internecie, przygotowanie materiałów BTL oraz kampanii prasowej, a także działania na Facebooku. Konkurs wspiera intensywna kampania prasowa w ponad 20 tytułach opiniotwórczych, ekskluzywnych magazynach kobiecych, męskich i wnętrzarskich. Kampania potrwa do 14 lutego 2014.

8smakowkawy_03