Marcin Dorociński twarzą kampanii Siemensa

Smak życia zaczyna się od kawy – nowa kampania Siemens z Marcinem Dorocińskim od Insignii

Marka Siemens postawiła przed nami zadanie: stworzyć kampanię, która opowie o ekspresach do kawy z segmentu premium. Zamiast specyfikacji – emocje. Zamiast instrukcji – rytuał. Efekt? Kampania „Smak życia zaczyna się od kawy”, której ambasadorem został Marcin Dorociński.

Za tym konceptem stoi wygrany przetarg i kompleksowa praca naszego zespołu – od strategii, przez wybór ambasadora, big ideę i kreację, po produkcję contentu i współpracę z influencerami.

W centrum kampanii znalazł się ekspres Siemens EQ900 – zaawansowany technologicznie, ale przy tym intuicyjny. Dzięki możliwości personalizacji, pozwala celebrować codzienność tak, jak lubisz najbardziej – od kawy, która pasuje do Twojego nastroju, aż po precyzyjne dopracowanie każdego detalu.

– Siemens poprosił nas o opowieść, która nie onieśmiela technologią, ale zaprasza na kawę. Stworzyliśmy historię o codziennym rytuale, który może mieć smak premium. Marcin Dorociński wprowadził do tej narracji autentyczność i klasę, a my – połączyliśmy świat nowoczesnych technologii z realnymi emocjami. Tak powstała kampania, która sprzedaje bez nadęcia – komentuje Emilia Czerwiec-Caruso, Dyrektorka Kreatywna w Insignii.

W ramach kampanii powstał spot telewizyjny, materiały digital i video do social mediów oraz branded content. Za reżyserię odpowiadała Maria Zbąska, zdjęcia – Piotr Uznański. Produkcję zrealizował dom produkcyjny Pink Media, a postprodukcję – VEIN. Za media odopowiada.

To dopiero początek działań – kolejne odsłony kampanii już wkrótce. A my? Jak zwykle – jesteśmy IN.