Marka KAMIS prowadzi wakacyjną kampanię „Odkryj bogactwo smaku”
Agencja Insignia przygotowała warstwę kreatywną kampanii marki KAMIS z portfolio McCormick Polska – kampania zaplanowana jest do końca sierpnia, a toczy się pod hasłem: „Odkryj bogactwo smaku”.
Kampania związana jest z tak zwanym „okresem grillowym”, a jej celem jest umocnienie pozycji nr 1 brandu KAMIS na rynku musztard, jak również stymulowanie sprzedaży oraz budowanie wyróżników rynkowych poprzez podkreślanie szerokiej gamy produktowej marki, bogactwa smaków i mnogości zastosowań.
Obecne działania są kontynuacją ubiegłorocznej jesiennej kampanii musztard KAMIS, do której opracowaliśmy koncept kreatywny i materiały digital, zarówno wideo, jak i display. Pokazywaliśmy w niej musztardę Sarepską i Delikatesową. W tym roku poszerzyliśmy kampanię o dodatkowe bohaterki: musztardę Miodową i Francuską
– komentuje Kinga Zborowska, senior account manager agencji Insignia.
KAMIS współpracuje z Insignią od końcówki 2019 r., kiedy agencja ta wygrała przetarg tej marki; pierwszym wspólnym projektem była kampania „Dokładnie Takie Święta”, której koncept był bardzo dobrze odebrany przez polskich konsumentów i następnie był adaptowany również na inne rynki gdzie jest obecny KAMIS.
Landing Page obecnej kampanii: www.kamis.pl/musztardy