Nagroda Performance Marketing Diamonds CEE dla Akademii Smaku
Portal Akademia Smaku BSH została nagrodzona w konkursie „Performance Marketing Diamonds CEE” zdobywając wyróżnienie w kategorii „The most effective content marketing campaign”. To już kolejna w tym roku, zaraz obok statuetki w Power of Content Marketing Awards, nagroda dla portalu!
Akademia Smaku Bosch to portal kulinarno-poradnikowy, który z powodzeniem funkcjonuje już od 6 lat. To żywe miejsce inspiracji kulinarnych i wnętrzarskich o walorach edukacyjnych prezentujących możliwości oferowanych sprzętów. Oprócz przepisów i wskazówek dotyczących urządzania mieszkania, w portalu znajdziecie również praktyczne porady związane z przechowywaniem żywności czy funkcjonowaniem sprzętów AGD. Akademię Smaku tworzą wraz z nami ambasadorzy – mistrz kulinarny Mateusz Gessler, blogerka kulinarna Julia Strzałkowska, Architekt porządku Agnieszka Witkowska, którzy dzielą się na bieżąco swoją wiedzą z użytkownikami.
Początkowo kulinarny portal, w 2019 roku nieco zmienił swój kierunek – poszerzyliśmy wtedy jego zawartość o treści związane z wnętrzami. Rok później, w czasie wybuchu pandemii Covid-19, pojawiły się przed nami nowe cele i wyzwania. Postanowiliśmy dostarczyć użytkownikom content, który będzie nie tylko ciekawy, ale przede wszystkim przydatny w trudnym czasie izolacji.
Jak pokazują efekty, nasz cel został osiągnięty, a portal za swoje wyniki zdobył w tym roku już dwie nagrody. Każda z nich świadczy o efektywności naszych działań oraz przemyślanej i dobrze wprowadzonej strategii. Wyróżnienie Performance Marketing Diamonds CEE otrzymaliśmy za wyjątkowo dobre wyniki i zaciętą rywalizację o podium. W całym konkursie jury przyznało tylko dwa wyróżnienia, a nagrody przyznawano łącznie w 11 kategoriach.
Na sukces projektu składa się przede wszystkim stabilna i długoletnia współpraca pomiędzy naszą agencją, a klientem BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, a także naszymi partnerami Content House i Performance Media.
Performance Marketing Diamonds CEE jest organizowany przez Izbę Gospodarki Elektronicznej. To jedyny międzynarodowy konkurs w Polsce, który docenia oraz prezentuje kampanie performance marketingu i afiliacji realizowane nie tylko na polskim rynku, ale także w całym regionie Europy Środkowo-Wschodniej. W konkursie oceniana jest głównie jakość i efektywność. Prace ocenia jury, złożone z ekspertów branży marketingowej i e-commerce.