O potencjale Instagrama dla Marketer+ pisze Anna Ortman
W kończącym ten rok numerze Marketer+ „Social media. Skuteczne praktyki” #4(23)/2016 nasza specjalistka od social media Anna Ortman pisze o tym, dlaczego warto zaufać Instagramowi w 2017 roku i część budżetów marketingowych ulokować właśnie w tym medium.
Instagram jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się i najważniejszych platform społecznościowych dla wielu marek. Wpływa na to nie tylko ciągle rosnąca liczba użytkowników, ale przede wszystkim rozwój możliwości reklamowych. Dzięki nim w 2016 r., w zaledwie sześć miesięcy, aplikacja podwoiła liczbę swoich reklamodawców, których obecnie jest ponad 500 tysięcy. Jak Ty możesz wykorzystać potencjał reklamowy Instagrama?
Z artykułu dowiesz się m.in.:
- jak reklamować się na Instagramie,
- jak połączyć konta Facebooka i Instagrama,
- jakie korzyści przynosi zintegrowana kampania w tych kanałach,
- jak znaleźć idealnego infuencera dla Twojej kampanii
- jak wykorzystać Stories, czyli nową funkcję Instagrama w sprzedaży.