Rusza kolejna edycja Akademii Smaku Bosch

W tym roku postawiliśmy na synergię mediów offline, online oraz telewizji, a w projekt zaangażowaliśmy specjalistów z branży kulinarnej, czuwających nad merytoryką Akademii Smaku i znaną aktorkę. Gospodarzami projektu zostali: Tomasz Jakubiak, ceniony szef kuchni, a także dwaj popularni blogerzy kulinarni – Tomasz Lach (zajadam.pl) oraz Piotr Ogiński (Kocham Gotować). Towarzyszyć im będzie Katarzyna Glinka, która pod ich okiem, będzie szkolić swoje kulinarne umiejętności.

Akademia online i na żywo

Fakt, że poprzednie edycje Akademii Smaku cieszyły się ogromną popularnością, zainspirował nas do stworzenia kolejnej jej odsłony. Chcemy zainspirować, zaangażować i edukować Polaków poprzez wideowarsztaty, konkursy dla konsumentów, comiesięczne e-magazyny, dedykowany serwis akademiasmaku.pl, a także cykliczne spotkania kulinarne w Centrum Domowych Inspiracji. Na zakończenie projektu wydana będzie również książka kucharska.

Podczas dziesięciu wideowarsztatów, poruszających kompleksowo dane obszary (np. mąka, chleb, makaron), szef kuchni Tomasz Jakubiak będzie przedstawiał Katarzynie Glince klasyczny sposób przygotowania dania, z kolei blogerzy zadbają o niestandardowe pomysły. Każdy z wideowarsztatów zakończy się konkursem dla internautów. Będą oni mogli przesyłać swoje autorskie przepisy na dania, zwieńczeniem czego będzie możliwość wzięcia udziału w tematycznych spotkaniach z zaangażowanymi przez nas ekspertami oraz gwiazdą, podczas których kulinarni pasjonaci poznają nowe techniki kulinarne oraz różne sposoby na przygotowanie dań.

Projekt wzmocnią także działania w internecie – zasięgowa kampania w portalach kulinarnych, wsparta działaniami redakcyjnymi, kampania w sieci Google GDN oraz na Facebooku. Materiały video dostępne będą na YouTube oraz m.in. w playerach gazety.pl.

Miniserial z gwiazdami projektu

Nowością tegorocznej Akademii Smaku jest jej bardzo mocna obecność w telewizji. Miniserial „Akademia Smaku Zosi i Tomka”, w którym główne role grają Katarzyna Glinka oraz Tomasz Jakubiak, powstał z myślą o nienachalnej prezentacji produktów Bosch. Bohaterowie, czyli Zosia i Tomek, to sąsiedzi z bloku, którzy poznają się tuż po wprowadzce trzydziestokilkuletniej singielki do bloku kreatywnego i znanego szefa kuchni. To co ważne, to fakt, że w każdym odcinku zostaną zaprezentowane autorskie potrawy Tomka, a widzowie będą mieli szansę podpatrzeć jak pracuje mistrz i czego można się od niego nauczyć. Tuż po emisji serialu, przepisy na zaproponowane przez Jakubiaka potrawy, znajdą się na stronie Akademii Smaku. Serial „Akademia Smaku Zosi i Tomka” emitowany jest na antenie TVP2  w każdy piątek o godz. 19:55.

Projekt wzmocnią także działania w internecie – zasięgowa kampania w portalach kulinarnych, wsparta działaniami redakcyjnymi, kampania w sieci Google GDN oraz na Facebooku. Materiały video dostępne będą na YouTube oraz m.in. w playerach gazety.pl.

INSIGNIA odpowiada za pomysł, opracowanie strategii projektu, jego nadzór kreatywny oraz kompleksową obsługę.

Bądźcie z nami na www.akademiasmaku.pl!

akademia smaku glowna