Siemens budzi emocje i kreatywność miłośników kawy

Wspólnie z marką Siemens prowadzimy twórczy konkurs filmowy dla kawoszy. Zadaniem, stojącym przed uczestnikami, jest stworzenie alternatywnego zakończenia interaktywnego filmu. Nagrodami w konkursie jest 10 000 zł oraz ekspresy marki Siemens.

 

Kampania promuje ekspresy Siemens, w tym flagowy model – EQ.9. Na jej potrzeby została stworzona strona http://obudzemocje.pl/, gdzie można zobaczyć interaktywne filmy. W konkursie „Obudź emocje” biorący udział miłośnicy czarnego napoju podejmują kreatywne zadanie polegające na wyreżyserowaniu i nagraniu własnego zakończenia historii pokazanych na filmach, w którym kawa pobudza emocje. Konkurs trwa w dniach od 8 grudnia 2016 do 31 stycznia 2017. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody w postaci 10 000 złotych i dwóch ekspresów Siemens EQ.6.

Siemiens_kadr_Insignia

Kampanii towarzyszy promocja konsumencka cashback, w ramach której, w zależności od wybranego modelu, można odebrać do 500 zł premii.

 

To kolejna na przestrzeni ostatnich lat edycja kampanii promocyjnej automatycznych ekspresów do kawy serii EQ, którą mamy przyjemność realizować wspólnie z marką Siemens. W projekcie odpowiadamy za przygotowanie strategii i koncepcji kreatywnej, wykonanie landing page’a, opracowanie scenariuszy spotu, a także kampanię display (w tym zaplanowanie oraz zakup mediów).

Za produkcję filmu odpowiedzialny jest dom produkcyjny PrimeMovers. Reżyserem filmu jest Roman Przylipiak.

Siemens_Insignia_konkurs