Stachursky promuje Corny w kampanii PrzeCORNY

PrzeCorny jak Corny – nowa kampania marki Corny Insignii ze Stachurskym w roli głównej.

PrzeCorny jak Corny, tylko bardziej. To punkt wyjścia nowej platformy komunikacyjnej, którą stworzyliśmy dla marki Corny z portfolio NOVI. Kampania łączy strategię, kreację digitalową i współczesną estetykę w spójną narrację opartą na przekorze i autentyczności. 

Odpowiadamy kompleksowo za strategię marki, koncept kreatywny, produkcję kampanii digitalowej oraz koordynację współpracy z influencerami. W centrum komunikacji postawiliśmy Jacka Stachursky’ego – ikonę polskiego popu, której hit „Typ niepokorny” stał się fundamentem kreacji. Artysta nie tylko wykonuje nową wersję utworu, ale również prowadzi odbiorcę przez surrealistyczny, pełen energii świat marki Corny. 

Platforma „przeCorny” to odpowiedź na potrzebę autentycznej, niesztampowej komunikacji skierowanej do młodych konsumentów (18–35 lat). Zamiast konwencjonalnego podejścia do kategorii batonów, stworzyliśmy narrację łączącą estetykę lat 2000, nowoczesne CGI i motion control z popkulturowym humorem. Efekt? Kampania, która łączy rozrywkę z efektywnością sprzedażową. 

Kampania realizowana jest w trzech wersjach długościowych spotu (30″, 15″, 6″) i emitowana w kanałach digitalowych: TikTok, YouTube, Meta (Facebook/Instagram), Google Display Network, programmatic video oraz rich media mobile (format Interstitial/Postitial 640x1136px). Współpraca z wyselekcjonowaną grupą twórców – Sitars0n, Edziorap, Julia Trojanowska oraz Jacek Stachursky – zapewnia autentyczny zasięg i engagement w grupie docelowej. 

„Najlepsze pomysły to te, które potrafią i rozśmieszyć i sprzedać. A jeśli do tego mieszczą się w 30 sekundach i trafiają prosto w ucho, to wiesz, że masz kampanię, która zadziała. Corny to nie marka, która grzecznie wpasowuje się w schematy. To baton, który jest prze – przepyszny, przekąskowy i przede wszystkim: przekorny. Dlatego zrobiliśmy cover – ale nie po prostu osadzony w marce. Taki, w którym każda linijka tekstu, każdy beat i każdy kadr mówi „Corny”Emilia Czerwiec-Caruso, Creative Director w agencji Insignia

„Nowa platforma komunikacji marki jest wyjątkowa i przekorna, jak sam Corny. To połączenie paru dynamicznych aktywów: wpadającej w ucho muzyki, zakotwiczenie marki w świecie lifestyle’u i estetyki teledysku, storytellingu opiewającego codzienność jako pełną pozytywnych wyzwań, z którymi można się mierzyć na własnych zasadach, we własnym stylu, w zgodzie ze swoim wnętrzem, ale zawsze na plus. Wolność, natura, autentyczność i entuzjazm, lekkość, barwność, niekonwencjonalny styl – to jest właśnie świat marki Corny. Dlatego warto by Corny towarzyszył nam w codziennych wyzwaniach”Dominika Barycka, Brand Manager w NOVI FMCG

Za realizację spotu odpowiada dom produkcyjny Whoman. My, jako lead agency, prowadzimy projekt w zakresie strategii, kreacji oraz koordynacji mediowej.