Verbena w portfolio Insignii

Kampania „Wysoka zawartość radości” dla marki Verbena

Po kilkuletniej przerwie, dzięki wygranemu przetargowi, marka Verbena ponownie trafiła do portfolio Insignii. Odpowiadamy za kompleksową realizację jesiennej kampanii „Wysoka zawartość radości”, która potrwa do drugiej połowy listopada.

– Naszym celem było zbudowanie pozytywnego, angażującego i autentycznego wizerunku marki – w oparciu o insight: jesień to czas, kiedy potrzebujemy więcej energii, witamin i… radości. Verbena wpisuje się w ten kontekst naturalnie – my dodaliśmy jej lekkość komunikacyjną, humor i storytelling, który przyciąga i aktywizuje – mówi Monika Arciszewska, Social Media Manager w Insignii.

Kampania obejmuje działania digitalowe, influencer marketing oraz outdoor w największych miastach (m.in. Kraków, Gdańsk, Wrocław, Katowice). Przygotowano serię konkursów na Instagramie z udziałem twórców: Mili0nerki, Kamila Baleji i Mateusza Glena. Każdy z nich pokazuje, jak nawet najbardziej zwyczajne momenty dnia zyskują „wysoką zawartość radości” dzięki cukierkom Verbena. Odbiorcy mogą dzielić się swoimi historiami w komentarzach. Całość uzupełnia lekka, żartobliwa komunikacja oparta na grach słów i właściwościach produktów.

– Dla nas ta kampania to powrót do marki, z którą łączy nas podobna energia. Postawiliśmy na codzienność, która nabiera smaku z Verbeną – zbudowaliśmy komunikację opartą na emocjach, humorze i autentyczności. Kampania działa tam, gdzie ludzie naprawdę szukają radości: w feedach, na ulicach, w zwykłych momentach – podsumowuje Emilia Czerwiec-Caruso, Creative Director, Insignia.