Wojciech Dyba pisze o bandingu i designie dla Nowego Marketingu

Wojciech Dyba, nasz Art Director, otwiera tegoroczne podsumowanie Nowego Marketingu dotyczące bandingu/designu. 

 

Jednym z najważniejszych sukcesów mijającego roku jest według Wojtka fakt, że możemy obserwować kontynuację bardzo pozytywnego trendu budowania wizerunku marek wokół ich użytkowników. Kluczowym wyzwaniem było jego zdaniem utrzymanie szalonego tempa, jakie charakteryzuje współczesną komunikację marek. Konsumenci oczekują od marek ludzkich reakcji oraz budowania relacji. Nie chcemy być tylko numerkami w statystykach sprzedażowych. Dlatego tak ważnym jest pozostanie autentycznym jako marka, utrzymanie emocjonalnego linku ze swoim użytkownikami – pisze Wojtek Dyba.

Całe podsumowanie 2016 i prognozy na 2017 rok znajdziecie na tej stronie.
Polecamy serdecznie uważną lekturę!

Wojciech Dyba- Insignia