14 listopada / INSIGNIA

Przedświąteczna sztuka sprzątania z Boschem bez VATu

Sztuka sprzatania z Boschem bez VATuWystartowała kolejna kampania dla marki Bosch. W ramach przedświątecznych porządków marka Bosch oferuje klientom promocję na linię żelazek i odkurzaczy. Każdy klient może otrzymać zwrot podatku VAT przy zakupie konkretnych modeli sprzętu.

W ramach akcji do końca roku zrealizowana zostanie intensywna kampania w czołowych stacjach telewizyjnych, prasie i punktach obsługi klienta. Duży nacisk zostanie położony na kampanię internetową i obecność w mediach społecznościowych. Za tę część realizacji odpowiada INSIGNIA.

Przygotowaliśmy akcję promocyjną produktów w przestrzeni internetowej. Precyzyjnie zaplanowane działania efektywnościowe obejmą swoim zasięgiem aż 90% użytkowników polskiego Internetu, docierając do 25 000 000 unikalnych użytkowników. Postawiliśmy na silną obecność na portalach kobiecych, w wyszukiwarkach i na porównywarkach cenowych. Ważny element projektu stanowią także media społecznościowe. Poza kampanią reklamową na Facebooku, zaplanowaliśmy również współpracę z blogosferą – wielkie testowanie odkurzaczy przez 15-stu popularnych blogerów o wybranej tematyce, m.in. parentingowej, lifestyle, home, przeznaczonych dla wielbicieli zwierząt i eco.

 

Kampania reklamowa zakłada także intensywną obecność w telewizyjnych stacjach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, Polsat), emisję spotów w telewizji internetowej VOD, 2-miesięczną kampanię reklamową w prasie kobiecej i home oraz opracowanie materiałów POS informujących o promocji i wspierających konsumentów w wyborze sprzętu.

Partnerem akcji jest firma KOMFORT, dystrybutor dywanów i podłóg.
Szczegóły akcji na www.promocjebosch.pl