07 listopada / INSIGNIA

Boschmeni

Boschmeni to kampania, której celem była wiosenna promocja odkurzaczy marki Bosch linii ProPower. Na potrzeby kampanii stworzyliśmy aplikację z mini-edytorem video umożliwiającą użytkownikom współtworzenie scenariusza (pisanie dialogów) jak i występowanie w rolach głównych. Efektem były brandowane filmy wiralowe, z użytkownikami jako bohaterami.

Linia odkurzaczy ProPower marki BOSCH w kampanii ATL i BTL komunikowała „SuperMOC w Twoim domu”. By zainteresować odbiorców w okresie wiosenno-świątecznym, ogłosiliśmy „WielkaMOC u Boschmenów”. Koncepcja kreatywna zakładała odwiedziny u różnych rodzin „boschmeńskich” oraz zapoznanie się z ich wiosennymi rytuałami porządkowymi. Zaangażowanie i kreatywność osiągnęliśmy dzięki technologicznemu mechanizmowi umożliwiającemu bezpośredni udział użytkowników w stworzonych przez nas filmach. Użytkownicy, ładując swoje portrety do aplikacji oraz pisząc dialogi, zostawali równocześnie bohaterami filmów i współautorami scenariusza. Dzięki „żywemu” udziałowi konsumentów filmy miały zarówno zamierzony, jak i spontaniczny efekt komiczny.

Na potrzeby akcji promocyjnej odkurzaczy Bosch ProPower przygotowaliśmy także krótkie filmy reklamowo – viralowe pt. „Z kamerą u Boschmenów”. Każdy z trzech przygotowanych filmów przedstawiał różne rodziny Boschmenów, które znają sprawdzone sposoby na domowe porządki. I tak powstały filmy z rodziną Górali, rodziną Artystów oraz Boschmenów z Wielkiego Miasta. Każda rodzina w filmie przedstawia swoje oryginalne pomysły na wiosenne porządki, w których zawsze pomaga im odkurzacz Bosch ProPower.

Kampania internetowa obok filmów obejmowała także działania w mediach społecznościowych. W ramach akcji realizowany był również konkurs, w którym można wygrać 5 000 zł oraz odkurzacze Bosch ProPower. W konkursie, dzięki specjalnej aplikacji, internauci mogli stworzyć swoją własną wersję filmów i rodzinę Boschmenów. Aplikacja „Wielkie porządki u Boschmenów” korzystała z najlepszych wzorców animacji „wycinankowej”, oddając hołd takim klasykom gatunku jak Latający Cyrk Monthy Pythona czy South Park.

 


Skontaktuj się z nami

Joanna Adamowska
New Business Director
j.adamowska@insignia.pl
+48 691 652 100