Osładzamy Święta
Zamiast typowej kampanii promocyjnej przygotowaliśmy akcję charytatywną, żeby osłodzić Święta tym wszystkim, dla których mają gorzki smak samotności
W Polsce mieszka ok. 1,5 miliona osób powyżej 80 r.ż. Szacuje się, że połowa z nich żyje samotnie. Nie mają z kim porozmawiać, nie wychodzą z domu, nikt o nich nie pamięta. Celem Stowarzyszenia mali bracia Ubogich jest pomaganie seniorom borykającym się z problemem samotności. Na co dzień i od święta.
Zamiast typowej kampanii promocyjnej przygotowaliśmy akcję charytatywną, żeby osłodzić Święta tym wszystkim, dla których mają gorzki smak samotności
Zachęciliśmy naszych konsumentów do dzielenia się efektami świątecznych przygotowań. Wystarczyło podzielić się zdjęciem wypieków na Instagramie lub zamieścić je na dedykowanej stronie. Marka Cukier Królewski za każde zdjęcie przekazywała 10 złotych na konto fundacji. Wspólnie uzbieraliśmy pełną kwota wsparcia – 50 000 tysięcy złotych!
Na stronie umieściliśmy licznik, który „na bieżąco” pokazywał ilość zdjęć dodanych przez uczestników. W celu wypromowania akcji przygotowaliśmy świąteczny spot.
Komunikacja akcji była prowadzona głównie w kanałach social mediowych. Informacja i zaproszenie do udziału pojawiło się także na opakowaniach cukru w całej Polsce.
Akcja spotkała się z ogromnym odzewem i rozniosła się viralowo. Odbiorcy docenili spójność działań z charakterem marki Cukier Królewski, która dba o relacje i promuje wartości rodzinne. Dobro powraca. Właśnie szykujemy się do kontynuacji!