Czy Twoja skóra też miała dzień pełen wrażeń?

Dla marki tołpa przygotowaliśmy kampanię #czystereguły promującą prawidłowe nawyki dotyczące oczyszczania skóry twarzy.

Tołpa

Zobacz

Case study

Klimatyzacja, promieniowanie UV, smog, wieczorna impreza, przejażdżka na rowerze, stres – te wszystkie czynniki pozytywnie i negatywnie wypływają na stan naszej skóry. O ile sen pozwala nam oczyścić umysł, o tyle skóra potrzebuje odpowiednich kosmetyków. Marka tołpa konsekwentnie podkreśla znaczenie oczyszczania skóry, którą uważa za podstawę prawidłowej pielęgnacji. Wokół tematu narosło wiele mitów, które mogą zaszkodzić, zamiast pomóc. Dlatego przygotowaliśmy kampanię edukacyjną, żeby zmienić nawyki konsumentek i zachęcić je do skutecznego oczyszczania skóry w czterech prostych krokach.

Każdy dzień to nowa historia, pozostawiająca na naszej skórze ślad, dlatego w kampanii wykorzystaliśmy czytelny i niezwykle efektowny symbol, jakim jest artystyczny makijaż.

Tołpa

Do projektu zaprosiliśmy influencerki: Maxineczkę, Szczęślivą oraz duet Love and Great Shoes. W pierwszym etapie zaangażowane youtuberki oraz blogerki prezentowały swój pomysł na artystyczny makijaż. W drugim... pokazywały, jak go prawidłowo zmyć. Kampania zebrała bardzo dobre opinie, zwłaszcza wśród widzów i czytelników influencerek.

Tołpa
Bosch
Bosch
bosch
bosch
bosch
Wyniki kampanii
Ponad 20.000 leadów
7.000.000 zasięgu całej akcji
433% założonego KPI