„Doskonała Strategia” – Insignia z nagrodą specjalną MMP!

Branżowy magazyn Media & Marketing Polska po raz kolejny rozdał nagrody dla najlepszych agencji interaktywnych w Polsce. Insignia, ramię w ramię z agencją ContentHouse, odbiera nagrodę specjalną za „Doskonałą strategię”! Nasz zespół wyróżniono także prestiżową Golden Arrow za kampanię dla marki tołpa „Twoja skóra też miała dzień pełen wrażeń”.

W tym roku, przy wyborze najlepszej agencji roku (tym razem tytuł ten przypadł agencji GONG –  gratulujemy!), redakcja MMP przyznała nagrodę specjalną. Za działania w roku 2018 przypadła ona współpracującym agencjom – Insignia i ContentHouse.

„Doskonała strategia”, bo taką nazwę nosi otrzymana nagroda, to docenienie uzupełniających się działań obu siostrzanych agencji. Łączne przychody obu spółek wyniosły 13,6 mln zł brutto w roku 2018 z dynamiką wzrostu 33% rok do roku (w tym Insignia 11 mln zł z dynamiką 29%). (…) Agencja stale inwestuje w działy strategii, kreacji i client service, które stanowią core wszystkich działań agencji. Dzięki temu Insignia jest w stanie kompleksowo i bardzo reaktywnie pracować z markami w najbardziej dynamicznych obszarach komunikacji – czytamy w uzasadnieniu wyników raportu Media & Marketing Polska.

To kolejny krok milowy w 20-letniej historii Insignia. Po dwóch wyróżnieniach, tym razem nasza agencja sięga po nagrodę specjalną, która jest udekorowaniem współpracy fantastycznych specjalistów, każdego dnia tworzących nasz zespół. Na to docenienie trzeba sobie zasłużyć, nagrody Media & Marketing Polska to najbardziej prestiżowe nagrody w branży. Za to zaufanie dziękuję całej redakcji, moim partnerom oraz klientom, którzy po raz kolejny docenili nasze wysiłki.

– mówi Tomasz Michalik, Creative Chief Officer agencji Insignia

Raport „Agencje interaktywne”, realizowany corocznie przez redakcję MMP we współpracy z Kantar Millward Brown, to jedna z najbadziej prestiżowych form wyróżnienia najlepszych agencji w Polsce. O jego wyjątkowości świadczy to, że na wyniki agencji szczególny wpływ mają opinie samych klientów. To właśnie dzięki zadowoleniu naszych partnerów, po raz trzeci podczas finałowej gali Insignia została nagrodzony i znalazła się w wąskim gronie najlepszych agencji interaktywnych w kraju.

Na scenie podczas finałowej gali nasza agencja zagościła dwukrotnie. Nim w nasze ręce trafiła nagroda specjalna MMP, odebraliśmy także wyróżnienie „Golden Arrow” za kampanię digital marketingową dla marki tołpa „Twoja skóra też miała dzień pełen wrażeń”.

Krzysztof Dąbrowa
Krzysztof Dąbrowa