23 lutego / INSIGNIA

Góralki nowym klientem INSIGNII

Góralki – marka popularnych wafelków – dołącza do portfolio Insignii. Od 2019 roku agencja przejmuje działania związane z komunikacją w mediach społecznościowych.

Kanały social media Góralek czeka zupełna rewolucja. Zespół Insignii zaproponował nową koncepcję komunikacji z fanami wafelków. Opracowana strategia stawia przede wszystkim na odważną komunikację przygotowaną na bazie najbardziej aktualnych trendów wizualnych na 2019 rok, autentyczną zabawę, emocje i działania szerokozasięgowe.

Aby osiągnąć te cele, w kampanię zostaną zaangażowani znani influencerzy (m.in. twórca kanału Poszukiwacz, Adam Wiejak). Wraz z nimi marka Góralki będzie rzucać wyzwania swoim obserwatorom, a tych którzy się go podejmą, nagrodzi słodkimi prezentami. Ale to tylko wycinek zaplanowanych całorocznych działań. – W strategii komunikacji marki bardzo mocny nacisk położyliśmy na takie wartości jak autentyczność, współtworzenie, czyli user-generated content oraz pozytywne emocje. Od teraz dobra zabawa będzie kojarzyć się tylko z Góralkami!– mówi Anna Ortman, Social Media Manager w Insignii. Szczególną metamorfozę przejdzie Instagram Góralek, który w praktyce zostanie oddany użytkownikom aplikacji. Będzie skupiał się najchrupniejszych chwilach z życia obserwatorów Góralek.

Marka Góralki posiada jeden z największych profili na polskim Facebooku. W ciągu dziesięciu lat obecności udało się nam zgromadzić dużą rzeszę fanów – przy współpracy z agencją Eura7, której za te lata bardzo dobrej współpracy serdecznie dziękuję– mówi Aleksandra Kucała, Marketing Manager w I.D.C. Polonia S.A. dodaje: – Nasi fani oczekują od Góralek rozrywki, zabawy i inspiracji. I właśnie to chcemy im, we współpracy z agencją Insignia, zapewnić. Oczekujemy oczywiście dalszego wzrostu liczby fanów i ich zaangażowania. Chcemy, aby nazwa Góralki kojarzyła się z nowoczesnym, przyjaznym brandem, który zawsze wie, jak uatrakcyjnić wolny czas i na którego zawsze można liczyć – jak na przyjaciela.

W ramach kampanii Insignia odpowiada za obsługę i moderację kanałów social media, opracowanie i obsługę konkursów-wyzwań, przygotowanie kreacji, koordynację współpracy z influencerami oraz opracowanie i realizację kampanii mediowej wspierającej działania.

W I kwartale 2019 r. wystartuje „Loteria Góralek”. Za kampanię mediową akcji odpowiedzialna jest również agencja Insignia.

Zespół projektowy: Katarzyna Kijas (strategia), Anna Ortman, Jagoda Kaczmarek (social media), Paweł Kaczorowski, Dominik Wąsik, Jakub Smoliński (kreacja), Grzegorz Paliś (influencerzy), Anna Wyród (media), Kinga Zborowska, Agnieszka Cachro (client service).