05 marca / INSIGNIA

Robert Bosch: Internet rzeczy wokół nas

Już tu jest i zostanie u nas na dobre. Internet rzeczy ma wiele obliczy, ale – dla szerokiego grona – nadal pozostaje technologią tajemniczą. Zmieniliśmy to we współpracy z Przemkiem Pająkiem i portalem Spider’s Web.

Szukaliśmy przewodnika po świecie Bosch, który będzie przede wszystkim wiarygodny, gotowy sprawdzić rozwiązania firmy na własnej skórze, a jednocześnie spojrzeć na technologię okiem eksperta, jak i z perspektywy użytkownika. Wyszliśmy z założenia, że nikt nie pasuje do tej roli tak, jak Przemek Pająk – redaktor naczelny najbardziej popularnego portalu technologicznego Spider’s Web – mówi Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer w agencji Insignia.

 

 

W centrum badawczym w Renningen, Pająk spotkał się z ekspertami Bosch, z którymi rozmawiał na tematy związane z mobilnością, przemysłem oraz smart home. W swoich reportażach, redaktor naczelny Spider’s Web omawia m.in. aplikację Home Connect, która pozwala zarządzać całym domem, system zautomatyzowanego asystenta parkowania auta oraz kierunek rozwoju pojazdów autonomicznych, czy istotę przemysłu 4.0 – na przykładzie linii produkcyjnej Bosch w Mirkowie.

Z reportażami oraz artykułami można zapoznać się na łamach Spider’s Web oraz na dedykowanej Internetowi rzeczy zakładce na stronie Bosch.

Za strategię, koncept kreatywny oraz realizację odpowiada agencja Insignia. Za zakup mediów – dom OMD. Kampania trwała od listopada do grudnia 2018.

Strona kampanii: https://www.bosch.pl/internet-rzeczy/