Wygrywamy przetarg na obsługę Social Media Alior Banku!

Wraz z końcem nasza agencja rozpoczyna współpracę z Alior Bankiem. Insignia odpowiedzialna będzie za prowadzenie profili i kontakt z konsumentami banku we wszystkich kanałach social media. Obsługę powierzono zespołowi doświadczonemu w branży finansów i bankowości.

W ramach stałej umowy, zadbamy o kompleksową obsługę fanpage na Facebooku oraz profilu Twitter. Odpowiedzialni będziemy za stworzenie strategii i koncepcji marki, następnie zadbamy o bieżącą obsługę – kreację, moderację (w tym kryzysową) oraz dodatkowe aktywacje w mediach społecznościowych. Działania zostaną oparte na stworzonej przez nas, nowej identyfikacji marki w social media.

Insignia przygotowała rozwiązania dobrze wpasowujące się w założenia naszej strategii. Zaoferowane pomysły prezentują wysoki poziom kreatywny i gwarantują niezwykle istotną dla nas, rozszerzoną moderację – weekendową i wieczorną .

– mówi Anna Baranek Menedżer ds. Marketingu z Alior Bank.

O kreację treści zadba Dyrektor Kreatywny Agencji Łukasz Skalik. Za koordynację działań związanych z profilem odpowiedzialna będzie Social Media Manager Anna Ortman. Zespół uzupełnia czwórka dedykowanych specjalistów social media, profesjonalistów w zakresie obsługi branży finansów i bankowości.

Cieszymy się z zaufania, jakim zostaliśmy obdarzeni przez Alior Bank. Mamy zespół z solidnym doświadczeniem w branży finansowej. Liczę, na świetną współpracę z bankiem. Jestem przekonany, że nasz zespół ma jeszcze wiele do zaoferowania

– ocenia Tomasz Michalik, Chief Innovation Officer Insignia.