
Media Buying
We plan and build media in the digital sector. We build media strategies, analyze, and optimize campaigns.
We plan and build media in the digital sector. We build media strategies, analyze, and optimize campaigns.
Bez dobrej analityki strategia mediowa i optymalizacja działań nie miałaby miejsca. Rozpoczynając działania sprawdzamy poprawność zbierania danych przez istniejące kody śledzące, a dla nowych witryn definiujemy śledzenie witryny, badamy ścieżkę użytkownika oraz ścieżkę konwersji. Na tej podstawie jesteśmy w stanie określić efektywność działań mediowych z uwzględnieniem każdego kanału mediowego i optymalizować kampanie zwiększając ich efektywność i ROI.
Dbamy o zakup odpowiednich powierzchni reklamowych dopasowując je do zdefiniowanych grup targetowych, wykorzystujemy segmentację użytkowników, optymalizujemy i projektujemy kreacje, tak aby zwiększyć efektywność działań mediowych.
Prowadzimy zróżnicowane działania mediowe od kampanii wizerunkowych, przez launch produktu, czy e-commerce wykorzystując Google Ads, Facebook Ads oraz narzędzia do programmatycznego zakupu powierzchni. Zespół SEM tworzą jedynie certyfikowani specjaliści Google, pracujący w branży od lat. W strukturze agencji posiadamy dedykowany dział Social Media, co pozwala nam nie tylko prowadzić efektywne kampanie mediowe, ale także podchodzić do zadań kompleksowo.
Prowadzimy kampanie generujące leady, zarówno te, do których prowadzona będzie kontynuacja komunikacji jak i te przekładające się na bezpośrednią sprzedaż. Dbamy o bezpieczeństwo danych, opracowaliśmy procedury bezpieczeństwa zgodne z RODO, a jeśli kampania wymaga przechowywania danych przez agencję oferujemy administrowanie bazami danych.
Plan działań e-commerce przygotowujemy indywidualnie dla każdego klienta w odniesieniu do jego branży. Specjaliści e-commerce na bieżąco optymalizują kampanie, pozostawiając jedynie kanały generujące sprzedaż. Rozliczamy się z bezpośrednio wygenerowanego przychodu dla marki, najważniejsze jest dla nas ROI!
Wiemy jak łączyć online z offline, planujemy nie tylko kampanie digital, ale także kampanie wykorzystujące OOH, TV, prasę i radio. Posiadamy narzędzia i badania niezbędne do efektywnego planowania kampanii 360.